Ranga C
Fūsajin no Jutsu - Jutsu z elementu wiatru (ninjutsu) technika stosowana przez Temari. Dziêki jej wachlarzowi za jednym jego zamachem tworzy potê¿n± falê wiatru , która przecina nawet drzewa.Dodatkowo tworzy na pobliskim terenie piasek,który jest pu³apk± na wroga .Gdy tylko na niego stanie to siê wywróci i bêdzie ³atwym celem do pokonania.
25 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kaze no Yaiba-Technika ta urzeczywistnia wiatr do niewidocznego miecza. Jutsu bardzo trudne do uniknienia. Pozostawia bardzo g³êbokie ciêcia.
5 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fūton: Reppūshō-Technika ta ³atwo przewraca cz³owieka. Prêdko¶æ, moc, i g³êboko¶æ ranienia mo¿na zwiêkszyæ u¿ywaj±c tej techniki z broñmi m.in. z shurikenami albo kunaiami.
15 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fūton: Suiran Reppū-Dziêki tej technice, u¿ytkownik mo¿e natchn±æ czakr± bronie z daleka i manipulowaæ nimi.
2 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ranga B
Fūton: Shinkūgyoku-Technika polega na tym, ¿e u¿ytkownik robi g³êboki wdech i wydycha kilka ma³ych porywów wiatru pomieszanych z czakr±. Podmuchy te s± zdolne przedziurawiæ cia³a wielu przeciwników naraz, kszta³tem s± podobne do kul.
40 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kuchiyose: Kirikiri Mai - technika stosowana przez Temari. Przyzywa ona Kamatari jednook± kune , trzymaj±c± sierp. Przed tym jak zacznie wirowaæ staje siê niewidzialna dla ludzkiego oka. Kamatari obracaj±c siê z prêdko¶ci± ¶wiat³a tnie wszystko ze swoj± nies³ychanie siln± si³±. Potrafi ¶ci±æ ogromny las w kilka sekund.
35 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hien-Aby u¿yæ Hien, wymagana jest broñ oraz element wiatru. Przez wysy³anie czakry do broni, zwiêksza si³ê i moc jego ostrza. Dziêki tej technice zwiêksza siê objêto¶æ ostrza. Widz±cy ostrze, przeciwnik b³êdnie mo¿e oceniæ jak daleki zrobiæ unik od metalowej czê¶ci ostrza.
5 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fūton: Hanachiri Mai -U¿ytkownik techniki przywo³uje cyklon p³atków , który celuje wprost w przeciwnika. Jutsu mo¿e byæ wycelowane tylko w jeden kierunek (nie mo¿na nim dowolnie sterowaæ).
45 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ranga A
Fūton: Rasengan - to oryginalna technika stworzona przez Naruto Uzumakiego, poszerzaj±c oryginaln± koncepcje Rasengana zmiesza³ swój ¿ywio³ wiatru z Rasenganem. To zadanie okaza³o siê zbyt trudne dla Kakashiego i twórcy Rasengan, Minato Namikaze, przed jego ¶mierci±. Ulepszon± wersj± tej techniki jest Fūton: Rasenshuriken.
75 pkt chakry i opanowany Rasengan
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fūton: Tatsu no Ōshigoto -technika stosowana przez Temari. Bodaj¿e najlepsza z jej arsena³u technik. U¿ywaj±c wachlarza Temari tworzy ogromne tornado wci±gaj±ce przeciwnika , jutsu wp³ywa równie¿ czê¶ciowo na pogodê np. tworz± siê burzowe chmury.
55 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fūton: Mugen Sajin Daitoppa-Jutsu wykonywane przez piaskowego ch³opca pod postaci± Shukaku. Dziêki temu Gaara ma ogromn± pojemno¶æ p³uc przy czym w ¶rodku mo¿e skumulowaæ ogromn± ilo¶æ powietrza. Pó¼niej z ³atwo¶ci± wyrzuca je z siebie i kieruje w stronê przeciwnika. W ten sposób z ³atwo¶ci± unika nadchodz±cego ataku.
65 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ranga S
Fūton: Rasenshuriken - najpotê¿niejsza technika Naruto Uzumakiego. Technika klasy S.Jak ka¿da technika klasy S, ta równie¿ jest niewyobra¿alnie potê¿na. Technika ta, podobnie jak "styl miêkkiej piê¶ci" blokuje tenketsu i przerywa "nici czakry" w ca³ym ciele ofiary. Istotnym efektem ubocznym jest przerwanie nici czakry w rêce u¿ytkownika . W trybie Sage, Naruto jest w stanie rzuciæ technik± z du¿ej odleg³o¶ci przyczym ta technika niszczy wszystko co napotka na swojej drodze. Gdy osi±gnie swój cel, poch³ania go w wir czakry i niszczy doszczêtnie.
150 pkt chakry oraz opanowany Rasengan
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fūton: Renkūdan -Shukaku bierze g³êboki oddech i strzela wielkimi pi³kami sprê¿onego powietrza i chakry w przeciwnika. Moc tego ataku by³a na tyle potê¿na, aby zniszczyæ las, a tak¿e zniszczyæ kilka gór i pagórków na skraju krajobrazu.
200 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fūton: Atsugai - Potê¿na technika wiatru, która jest u¿ywana przez maskê wiatru Kakuzu. To bardzo gêste niemal nie do unikniêcia, ogromne tornado, dziêki tej technice mo¿na unikn±æ ataku wroga, a tak¿e samemu zaatakowaæ i zmie¶æ przeciwnika z pola walki, a przy okazji niszczyæ wszystko co jest w zasiêgu celu.
150 pkt chakry
Offline