Ranga C
Iwa Bunshin-U¿ytkownik tworzy klony wykonane z kamienia. W odró¿nieniu od innych klonów, Iwa Bunshin nie znika, gdy zostaje pokonany, lecz rozpada siê. W przypadku Akatsuchi, by³ on w stanie skorzystaæ z tej techniki do tworzenia klonów ludzi innych ni¿ on sam.
15 pkt chakry za klona
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tsuchi Bunshin no Jutsu-Technika polega na utworzeniu klonu z ziemi. Po pokonaniu klon rozpsypuje siê.
3 pkt chakry za klona
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doton: Doroku Gaeshi - Technika Jirōbō. Po uderzeniu w ziemiê rêkami, Jirōbō tworzy du¿± ¶cianê z ziemi przed nim. Obrona nie jest doskona³a jednak np. wiercenie mo¿e przebiæ ¶cianê. ¦ciana ma wadê , poniewa¿ chroni u¿ytkownika tylko od przednich ataków mo¿na ³atwo zaatakowaæ wroga z boku lub nawet z góry.
10 pkt chakry
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Shinra Banshō Dōka no Jutsu-Dziêki tej technice u¿ytkownik mo¿e mieæ w³a¶ciwo¶ci obiektu znajduj±cego siê w pobli¿u. W anime, Nagare mia³ w³a¶ciwo¶ci ska³y i by³ wstanie skopiwaæ techniki takie jak Doka Iwafubuki i Doka Sabaku Soso. By³ tak¿e w stanie wch³on±æ do swojej skóry ska³ê, calkowicie lub czê¶ciowo. Mo¿liwe, ¿e nawet je¶li Nagare zostanie rozerwany na kawa³ki, to dziêki tej technice, mo¿e sie po prostu "posk³adaæ".
20 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doton: Moguragakure no Jutsu - Technika ¿ywio³u ziemi, dziêki której u¿ytkownik mo¿e schowaæ siê pod ziemi±, uciekaj±c przed przeciwnikiem lub czekaj±c na odpowiedni± porê do ataku. Podczas pobytu pod ziemi± u¿ytkownik s³yszy wszystko co dzieje siê na powierzchni.
25 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ranga B
Doton: Domu - Kakuzu mo¿e utwardziæ skóre by chroni³a go przed wiêkszo¶ci± ataków. Technika ta równie¿ zwiêksza jego wytrzyma³o¶æ. Mo¿e jednak zostaæ przebita przez potê¿ny piorun tak jak zrobi³ to Kakashi. Gdy Kakuzu jej u¿yje jego skóra przybiera o wiele ciemniejszy, prawie czarny kolor.
15 pkt chakry za turê
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doton: Doryūsō-Technika ta pozwala u¿ytkownikowi na zamianie b³ota lub kamienia, z ziemi w kolce, które wyrastaj± pod nogami przeciwnika. Na d³u¿szym zasiêgu techniku, nie mo¿na ich unikn±æ.
3 pkt za kolec
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doton: Ganban Kyū-To jutsu pozwala u¿ytkownikowi na sterowanie wieloma kawa³kami kamienia i przeniesieniu ich wokó³ przeciwnika. Nastêpnie u¿ytkownik tworzy dwa gigantyczne ska³y, które zgni±t± przeciwnika.
40 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doton: Doryū Jōheki-Trochê inna wersja techniki Doton, Doryuu Heki, która polega³a na stworzeniu ¶ciany obronnej z ziemi. Ta za¶ wznosi w wybranym przez shinobi miejscu ogromny wa³ obronny, o wiele wiêkszy i mocniejszy od „poprzednika”. Yamato u¿y³ tej techniki w celu przygotowania terenu pod trening dla Naruto.
70 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ranga A
Kōka no Jutsu-Dziêki wykorzystaniu swojej ziemnej czakry, u¿ytkownik tworzy zbrojê ze ska³, otaczaj±c± jego cia³o. Pancerz mo¿e byæ równie¿ wykorzystywany do tworzenia broni i przed³u¿ania ataków.
100 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doton Kekkai: Dorō Dōmu-To jutsu ³apie ofiary w gigantyczn± kopu³ê z ziemi, praktycznie niezniszczaln±, oprócz najs³abszego punktu, z którego jest wysy³ana najmniejsza ilo¶æ chakry. Podczas przebywania w kopule chakra przeciwników zostaje wch³oniêta przez u¿ytkownika.
85 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ranga S
Doton: Arijigoku no Jutsu-To jutsu powoduje, ¿e wszystko na ziemi i wokó³ niej wsysa siê do o¶rodka techniki, tworz±c ogromny dó³. Ofiara zostaje zassana do podziemia, gdzie w zale¿no¶ci od g³êboko¶ci techniki, zostaje uwiêziona lub dusi siê. G³êboko¶æ techniki jest zale¿na od ilo¶ci chakry w³o¿onej w jej wykonanie.
200 pkt chakry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doton: Otoshibuta-U¿ytkownik tworzy olbrzymi± pokrywê wysoko nad ziemi± (co najmniej dwa razy wysoko¶æ budynków w Konohagakure) i zrzuca j± na przeciwnika.
200 pkt chakry
Offline