Administrator
Klan Yamanaka szczyci siê niebywa³± umiejêtno¶ci±, jest ni± kontrola umys³u. U¿ytkownik tego klanu potrafi przej±æ kontrole nad cia³em przeciwnika lub w nikniêcie do jego umys³u co pozwala sprawdziæ jego zamiary. Yamanaka ¶wietnie spisuj± siê w roli wyduszania z wrogów informacji, mog± zajrzeæ do jego umys³u i wiedzieæ ju¿ o nim wszystko. Jedn± z wad tego klanu jest to ¿e je¶li przejm± czyje¶ cia³o ich w³asne pozostanie bezbronne.
Techniki rangi „D”
Genin
czakra 50
Shintenshin no jutsu – Technika pozwalaj±ca nam przejêcie cia³a przeciwnika, nasza dusza wêdruje do drugiego cia³a co pozwala nam na poruszanie siê w ciele innej osoby.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Genin
Czakra 80
Hea no Jutsu – Jest to technika dziêki której mo¿emy stworzyæ linê z czakry która mo¿e unieruchomiæ przeciwnika, lub po prostu pos³u¿yæ nam jako zwyk³a lina.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Techniki rangi „C”
Genin
Czakra 100
Shinranshin no jutsu – Technika dziêki której przejmujemy kontrole nad umys³em wroga. Jeste¶my ¶wiadomi i poruszamy siê normalnie ale w my¶lach mo¿emy rozkazywaæ wrogowi co ma zrobiæ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chunin
Czakra 120
Shine Anshin no jutsu – To technika dziêki której mo¿emy „pozbawiæ” umys³u wroga, to znaczy przeciwnik jest tak jakby ¿ywym trupem bez ¶wiadomo¶ci. (Aby technika dzia³a³a musimy ca³y czas trzymaæ pieczêæ wskazuj±c j± na wroga!)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chunin
Czakra 150
Ishindenshin no jutsu – Niezwykle trudna do opanowania technika telepati. Pozwala nam ona komunikowaæ siê z innymi cz³onkami klanu bez wzglêdu na odleg³o¶æ. Mo¿emy tak¿e komunikowaæ siê z ka¿d± osob± a poza klanu jednak ona nie bêdzie mog³a odpowiedzieæ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Techniki rangi „B”
Chunin
Czakra 200
Shinmanshin No Jutsu – Technika która pozwala nam kontrolowaæ w pe³ni wroga, nie trac±c kontroli nad w³asnym cia³em. (czyli mo¿emy siê normalnie poruszaæ)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jounin
Czakra 300
Sousaku Nentou – Technika która pozwala nam na wej¶cie w umys³ wroga i sprawdzenie jego wspomnieñ. Mo¿emy wykonaæ to jutsu dopiero po walce gdy przeciwnik jest nieprzytomny. Wymaga to du¿ego skupienia i du¿o czasu.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Techniki rangi „A”
Jounin
Czakra 480
Shinten Kugutsu Juin no Jutsu – Jest to technika któr± mo¿emy wykonaæ wraz z specjaln± lalk±. Polega ona na przyzwaniu kuk³y do której przenosimy nasz umys³. Gdy lalka zostanie zaatakowana, nasz umys³ wraca do naszego cia³a a umys³ wroga zostaje przeniesiony do lalki. Wróg pada na ziemie bez ¶wiadomo¶ci.
(aby wykonaæ technikê potrzebujemy stworzyæ lub zakupiæ lalkê, nauczyæ siê pieczêtowaæ i zapieczêtowaæ w zwoju lalkê. )
Offline